Uprising

I morrn är det FREDAG!!
Underbart :D

Roadtrip till Karlstad med Carro, där Isabell väntar.
Äntligen tar vi oss iväg, har bara tagit oss 2 år!

Körde på och var grymt taggad och laddad inför benpasset, men det tog slut vid benböj..
Varför kan jag inte tycka om att köra ben??
Benspark, benböj, lårcurl, vader och raka marklyft.
Tänkte ge mig på benpress, men hade noll och ingen energi kvar.
Får bli nästa gång då...

Nu ska jag packa lite inför helgen, köpte mig en ny väska från jobbet.
Perfekt storlek att ha för helgpackning och snygg också.



Börjar jobba 6.45 i morrn, kommer ta emot när jag ska kliva upp.
Och kaffet är slut här hemma, blir en sväng förbi donken för en kopp.
Det som kommer ur automaten på jobbet kan fan inte kallas kaffe! 
Är nada koffein i blasket... och det behöver jag för att starta min morgondag.

Slutar jobba 12.45, blir ett pass på löpbandet och lite bastu efteråt.
Sedan lämnar vi Vässan kl 15.00 när Carro slutar.

Kommer som sagt bli en GRYM helg... I am already smiling!



Kommentarer
Postat av: Vicky

Snygg väska!!

Jag vill också ha, finns på RL??

Ha så kul i helgen, det är du värd <3

Puss!

2010-04-16 @ 09:14:15
Postat av: Fanny

Japp, den finns i båda lokalerna.

Svart/vit eller vit/röd.

Tack hjärtat! <3

Hoppas du får en mysig helg hemma :)

Puss

2010-04-16 @ 10:40:17
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0