Två dagars..

Blev utgång fredag och lördag i helgen.. inte vad Fanny brukar direkt.
Men gick hur bra om helst, men tanke på att jag tog det mkt lugnt.
Jobbade nämligen i går och hade stallet i morse.
Så inge bakis AB för mig, grymt skönt!

Har haf en mkt bra helg, lärt känna nya pers och hängt med några av mina finaste. :)

Då det inte blev många timmars sömn inatt, så har soffan fått vara min vän större delen av dagen.

Har iaf lyckats riva av ett spinningpass, var inte alls pigg för det men tackar celcius för energin jag fick!

Sedan har jag testat en ny BUS kräm.. och satan i gatan va grym den här!
Den kan jag rekommendera om man vill ha ett bra relutat.
Luktar inte och kladdar inte, perfekt!



Pappa och Elin var på snabbvisit i lördags, då dom hade vägarna förbi.
Dom hade varit i gbg och hämtat en ny bil.
Så jag fick det stora nöjet att rå om dom i några timmar! <3

Eftersom jag snart fyller år, så fick jag även mina presenter av pappa.
Hemmabioljud, dammsugare och en router.
Precis vad jag behöver men inte kunnat lägga pengar på.
Än en gång, TUSEN tack pappa!
Och Elin för hjälpen av att fixa och koppla.. ;)

Nu blir det sängen, stallet i morgon och därefter jobb i vanlig ordning.

God natt kära läsare


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilka gull till pappa o syster!! =)

Vill spinna! Oh när ska vi ta våran mysipyskväll??

Kram på dig vännen!

2010-04-25 @ 23:26:09
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: makkan

Tänk vilken snäll pappa du har =)

2010-04-26 @ 00:29:46
Postat av: Anna

men visst blir den sjukt brun? Tänkte för en albyl som mig kan det ju kanske se lite crazy ut =)??

2010-04-27 @ 11:26:51
Postat av: Fanny

Haha, ja SJUKT brun! men snyggt brun! :)

Så man får allt vara lite försiktig, och är man en albyl är det en ide att dryga ut den med hudcreme och ta en ducsh innan man vistas ute ;)

2010-04-27 @ 15:17:58
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0