Me and my homies

Jag har fått äran att ha sällskap hela helgen!! Hur kanon är inte det :)

Dessa söta sessor ska bo hos mig.. så mysig..



Dagens träning var intensiv och fort avklarat... för en gång skull! :)
Brukar alltid kunna ta så lång tid på mig, vilket är helt i onödan.

Rygg stod på schemat, avslutade med lite mage.

Svirade snabbt om till stallkläder och åkte ut till Boggi för att motionera honom.
Duktiga killen! lite riden i veckan, men mjuk och fin vilket gjorde mig förvånad!
Gamle mannen har sina sidor ibland.

I morse blåste det kalla vindar men nu ikväll har det varit riktigt nice ute.
Såg att knopparna på träden börjar slå ut, ett steg närmare sommaren!
(hörde att det snöat hemma i norr, tycker synd om er.. )

I morrn har jag turen att bara jobba 4 timmar, dag före röd dag.. det gillar jag! :)

Nu kvällsmellis sedan krypa ner och mysa med katterna..

Kommentarer
Postat av: Petra

...men så söta :-) Vilken mysig helg det blir för dig. Mina prinsessor är hos sin pappa fram till på onsdag så det blir tomt. Får mysa desto mer med min strongman ;-)



Ha en trevlig valborg!

2010-04-30 @ 10:59:17
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0