Hemma

Då var jag hemma efter en helg hos Isabell.
Den har varit kanon!

I fredags blev det först träning, sedan mys hemma med god mat och tjejsnack.

Lördagen startade vi med morgonpromenad, shopping på stan, axlar/triceps på gymmet, sedan hem för att göra oss i ordning för kvällen.

Idag blev det inte många knop, vaknade, somna, vakna, frukost, somna, vakna, somna.
Lunch på pizzeria.. mmm så gott.
Iväg och shoppade lite billiga basplagg på en outlet.
Sedan slappade vi ännu mer.

Tack tjejer för en toppen helg!



Mojitos!!



Isabell, Carro & Jag

     



     



Ute på krogen..

     

Påväg hem.. :)



Maaaat!!

     



Sova... ;)

Nu ska jag fixa lite och sedan blir det sängen.

Over and out..

Kommentarer
Postat av: isabell

ja dom bilderna sammanfattar lördagkvällen ganska bra tycker jag! börjar med en massa drinkar och slutar i fosterställning på golvet haha..

2010-04-18 @ 22:42:29
Postat av: Lina

Vart har du köpt linnet??

2010-04-19 @ 13:42:40
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Petra

Låter som en underbar helg :-) Jättefina bilder!

2010-04-20 @ 21:08:11
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0