Nytt, nytt

Vill har något nytt att kombinera mina gamla kläder med..
Jackorna är ju bra, men dem går jag ju inte med inomhus.

Så nu ska jag endera klika hem ngt, eller så drar jag en repa på stan i morrn, när jag ändå ska kolla upp vaccination inför resan.

Om 5 veckor bär det av, Sydafrika!! :)



Ska bli så spännande och kul, 2 veckor tillsammans med Pappa och Elin.
Tyvärr kan inte Lina och Joel hänga med pga skola, så det känns inte kul, men vi får väl tajma in en resa tillsammans en annan gång.

Jobb till 19:00 idag, sedan blir det axlar och bröst som ska pumpas och avslutar med carrrrdio.
Hinns det med, slänger jag även in lite mage.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: katrin

Åh va kul. Du får blogga sen och berätta om resan och många bilder vill vi se ;D

2009-09-21 @ 20:36:44
Postat av: Fanny

Självklart! ;) det lovar jag att jag kommer göra!

Får jag möjlighet kommer jag blogga därifrån, vilket jag hoppas.. :)

2009-09-22 @ 06:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0