Ny kula

Denna vore ju något, men toooo expensive..

Så även denna...

Vaför inte den här...

Fräsig men DYR

Hittar inget som passar plånboken, men det är väl bara att vänta... och vänta..

Här var en mer i min prisklass... men 10 våningar upp!!! Gosch!!

Gillar inte det gröna i köket, men det kan man ju fixa. :)

-----------------

Blandade känslor, men vi är iaf överens. Det är det viktigaste!
Vänner för livet, en av dom bästa!!<3

Den här hösten kommer det hända mycket, med andra ord kommer den gå fort.
Ny start, kommer stå på egna ben (läskigt), resa, tryck på jobbet, kurser och en massa annat.


Kommentarer
Postat av: pappsen

Tänker på dig.

Stora varma kramar.

2009-09-22 @ 11:22:38
Postat av: Maria

Kram på dig ♥



Tänk va mycke gratis motion du får på 10 våningar när hissen är paj =)

2009-09-22 @ 12:49:14
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Ida B

Men vad är det jag ser. Hoppas du mår bra trots allt. Tänker på dig! Och kom ih¨åg att vi töser finns här för dig. KRAM

2009-09-22 @ 13:47:00
Postat av: ÅM

Kram till dig!

2009-09-22 @ 13:53:42
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Elin

Stora varma kramar från mig till dig. Finns ju här om du behöver...hjälper på alla sätt jag kan.

Love ya! <3

2009-09-22 @ 14:12:10
Postat av: Lina

Det där fixar du! Du får ringa till mig när det blir jobbigt att vara ensam. Jag har ju klarat mig i ett helt år så ;-) Sista lägenheten verkar ju rätt shyst ju och framför allt ett bra utgångspris! Och som sagt, gratis motion!

2009-09-22 @ 15:42:28
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Mor

Det kommer att gå så bra gumman!! Fint att skiljas som vänner!!!

Pussokram från oss!!!!

2009-09-22 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0