Hängig..

Pga av grymt lite sömn i natt, då jag blev STÖRD, så känner jag mig helt färdig.
Längtar till sängen...
Förkylningen ligger kvar, så jag har fixat vikarie till spinningen.
Stallet direkt efter jobbet, men B får stå i dag, orkar inte rida heller.

Sedan blir det raka spåret å handla mat, och därefter laga mat. :)

Mellanmålet jag får äta som mål nr 4 är sååå gott, längtar redan till i morrn.
Lätt kesella med blåbär och lite funlight, SJUKT GOTT! Mycket godare än glass... ;)
Mmmmmm säger jag bara!

Jag tror att det här kommer att gå som en dans, gillar min diet.


Kommentarer
Postat av: emily

jaa men gud ja! Jag ska vara nog med att dubbel spara alla mina bilder och allt framöver!



kram

2009-09-02 @ 17:26:43
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Mor

Det är bra! Ta det lite lugnt!

Kan tro att det är mumsigt...!!!

Pussokram!!

2009-09-02 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0