Godmorgon

Andra morgonen jag kommer upp kl 06:00, men jag har en vapendragare.... ;)
MORSAN! Vi ha kommit överens om att hon ska ringa och väcka mig.
Kanon bra! Jag hoppas det drar igång den naturliga väckarklockan, så att jag kommer upp utan hjälp nästa vecka.
Hade tänkt träna ungefär nu, men känner mig lite krasslig.
Så idag blir det nog en vilodag, om det inte känns bättre under dagen.

Taskig tajming att bli förkyld nu bara, har inte riktigt tid med töcke tjaffs.
Ska förbi på Ica och köpa vitlökskapslar, c-vitamin och annat kurerande.
Så är jag pigg i ett naffs!

Ny dag, nya möjligheter.


Kommentarer
Postat av: Hannah

positivt tänkande- de e bra för tillfrisknandet! =)

2009-09-01 @ 11:12:28
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0