Dagens träning

My dear legs

Iso lateral (= ett ben i taget) Benpress 45kg djuuupa som attans! Tar grymt bra!
Iso lat. Bencurl Dropset 30/20/10kg
Sittande vadpress 45kg
Iso lat. Benspark dropset 30/20/10kg
Fan va jag älskar DROPSET!! Fick sån grym kontakt, PAAAIN ;)
Utfallsgång med skivstång 15kg Gick bara två vändor, men pallade fan inge mer, helt slut på.
Än en gång så hade jag stora problem att gå i trappen, kan då inte låta bli att småflinar för mig själv. Så alla lär väl undra om jag är riktigt hundra??!! HAHAHA!
Vadpress i benpressen dropset 85/65/45 iiiih!!

Är grymt nöjd, trots taskig inställning!

1-0 till mig!





Så var det sista gjort för dagen, dags för sängen. :)

Ska nog somna in på min spikmatta, så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0