Valdtagen!!!

MIN VASKA!!!

Inte jag saklart...

Men annars ar allt bra! :) Underbart vader, till slut.
Efter tva dagarns regn sa ar det stralande sol och varmt som tusan!

Iaf, ater till vaskan..
Nar vi kom till Kapstaden i gar sa skulle jag packa upp lite saker..
Ser att laset ar trasigt, men tankte att det gatt sonder.
Tyckte aven att det var valdigt rorigt i min vaska, men den far ju sta ut med en hel del nar den kastas hit och dit.
Men ser sedan till min forvaning att saker ar uttagna ur pasar, fack och handvaskor.
Mina smycken, smink och alla andra saker ligger huller om buller...
Och spannet man spanner over kladerna lag under alla klader!!
Sa, nagon har varit i MIN vaska, letat efter ngt. Men INTE tagit ngt!! en jakla tur!
Kameran var kvar, smycken, kontokort m.m..
Men nu har jag lart mig, lamna ALDRIG det i bagaget.
Otur att jag gjorde det, glomde bort det nar vi skulle aka fran Kruger Park.
Men det misstaget kommer jag aldrig mer att gora om.

Riktigt obehagligt att ngn rotat i mina saker, verkligen rotat i alla sma vrar..
Valdtakt pa min vaska for fan!

Utovar det sa ar allt toppen.. sol, pool, varme!

Idag har vi sett lite av Kapstaden, ikvall blir det restaurang med vara tyska vanner.
Och resten av veckan blir som den blir.
Vi ska iaf till CapePoint, testa vinprovning, aka upp till capemountain, se valar och en massa mer.

Sprang avan pa fina Samira inne i stan, da ar varlden liten... :)
Sa ska aven passa pa att traffa henne i veckan, ska bli riktigt nice!

Na, nu ska jag fortsatta vara social, hoppas allt ar bra dar hemma!

Skot om er..

Kommentarer
Postat av: Makkan

Usch vad obehagligt att nån vart i väskan...men det måste varit nån kontroll eller så!? Sköt om dig nu Gumman!! Puss på dej!

2009-10-31 @ 18:26:08
Postat av: Anonym

Stumpan de ar alltid slumpmassig kontroll av vaskor pa flygplatser! Har du las pa den har de all ratt att bryta upp det... :( Suger men men.. Har hant mig mer an en gang! Puss vannen! Hoppas du hade det underbart!

2009-11-09 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0