Formcheck

Har precis varit på Reform och gjort en ny fettmätning, gruvade mig och trodde inte alls att det hänt mkt.
Men tji fick jag!!!

Av med kläderna och upp på vågen...

Vikt 63,9kg vilket betyder - 2,1kg mot mina tidigare 66kg

På dom 9 punkterna han mäter på så ser man verkligen resultat... fortfarande mkt på ländryggen, men det ska bort! sakta men säkert... ;)

Fettvikt 7,89kg (10,43kg) -2,58kg
Fettprocent 12,29% (15,81%) -3,51%

Det tar sig! :)

Ökat musklelvikten 447gram..

Han tyckte att det hade gått riktigt fort, att jag svarat bra på kosten, så jag fortsätter på samma.
Känns riktigt kul! När jag nu har förändringen serverat på fat, så är det ännu mer motiverande att fortsätta köra på.

I helgen kommer vi köra gärnet med träningen! :D
Ser även fram emot tävlingarna på lördag, så mkt inspiration att hämta därifrån.

Bilder kommer även i helgen, då Isa ska hjälpa mig fota.

Nu blir det möte på friskis, sedan träning.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: SpinnFia

va duktigt jobbat av dig! =).. Vad kostar sånt där??

Jag blir supersugen att testa.bra med "morötter"! =)

Kram

2009-10-01 @ 17:06:21
Postat av: Fanny

Tack!! :D

Det kostade 950kr, då är det 3st fettmätningar och ett kostschema.

Vill man gå ner i fettprocent är det helt klart något att testa! Har gått så bra att äta som jag gör, inte alls jobbigt. Mår faktiskt bättre och känner mig piggare. Å andra sidan åt jag skitdåligt innan.. ojämnt fördelat och för mycket av "fel" mat.

Är du sugen så kör på! :D

Kram

2009-10-01 @ 22:57:43
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men snälla....vart går du och gör det där??? Det låter absolut inte rimligt. Enligt Safe (som utbildar personliga tränare) ligger kritiska gränser för nödvändigt fett för kvinnor vid 10-12%. Dvs., du borde i nuläget inte ha ngn menstruation, eller så tappar du den snart. Jag ser på dina bilder att du är långt ifrån 12%, långt ifrån 15% ens. Ngt stämmer inte med din mätning. Kvinnor bör inte ligga under 15% ur hälsosynpunkt, vilket starkt får mig att ifrågasätta personen som utför mätningarna...Vad för slags metod använder ni; kaliper? Bodpod?

2009-10-05 @ 17:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0