Lång dag

Kom precis hem efter en lång dag med jobbet, känner mig lite trött och sliten.
Men det är helt klart pga förkylningen..
Sitter här och inser att jag älskar mitt jobb!
Hur underbart är inte det..

Ingen träning i dag, och det är pga tidsbristen, då kvällen avsattes för möte.
Men tar igen det i helgen..
Förkylningen stoppar mig inte att lyfta vikterna lite lätt, men jag håller mig undan från konditionsmaskinerna och spinningen.

Är på bättringsvägen, så i morrn är jag nog fit for fight.
Då blir det Bio och middag på stan, trevlig värre! :)

Flickan som lekte med elden, middan återstår att se vart det blir..

Ska öppna garderoben och kika vad som ska packas med på resan, sedan blr det sängen.
Börjar jobba 6:45, så jag vill vara pigg och utvilad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0