Fredag

Då har jag slutat för dagen, och fönsterputsarn har vairt här.
Har fått det genom mäklaren, men jag tycker nog att han var lite slarvig.
Kunde gjort det bättre själv.. :P

Nu blir det en sväng till Elgiganten, ska se om jag hittar en dator.
Sedan gymmet med Hannah, ska vara med och testa ett varv på hennes cirkelpass.
Avslutar med rygg och biceps med Carro... här ska tuktas! ;)

Ikväll blir det Pizza!! men bara en halv, då jag absolut INTE kommer orka mer.
Idol, film och isäng tidigt.. upp i ottan för att fodra hästarna och sedan jobba.

Ha en trevlig kväll kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Josse

ja om du inte köpte någon dator på elgiganten så har vi family and friends dag på SIBA den 15.e okt. som 10 av våra vänner handlar för Personalpriser.. i hela butiken. Tänkte ge dig en lapp !:D .. om du vill ha?

2009-10-09 @ 20:17:53
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Mor

Åh... haka på Josse vet ja!!!

Pussokram!!!

2009-10-09 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0