Det drar ihop sig..

1½ vecka kvar innan vi åker... tiden går fort, så det vette tusan hur jag ska hinna allt!

Bjuder på ngr bilder som jag hittat.
Försöker drömma mig bort, hoppas att jag kommer kunna koppla av och ladda batterierna under resan.
Men det jag hoppas mest på, är väl att lägnhten blir såld INNAN jag åker!

4st på visningen igår, får veta i eftermiddag hur många intresserade det är.

Då, till bilderna.. :)

Kapstaden



Kruger Park







Temperaturen är ju inget att klaga på iaf... :)




Kommentarer
Postat av: Hannah

Fyy så underbart! Inte et DUGG avis!! :'( VILL OCKSÅ!

2009-10-14 @ 16:14:39
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Makie

Gud va fint =) dags för mig att åka nånstans nu också =)

2009-10-14 @ 18:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0