Bra helg

Har verkligen haft en toppen helg!

Börjat mornarna med promenad, tränat, sett på grymma tjejer och killar, ätit lite gott, tjejsnack, soffhäng, shoppat, fika på stan, och lite annat smått och gott.

Tack Isabell!!

Så med ny inspiration, nya övningar så är jag ännu mer laddad att fortsätta "mosa" inne på gymmet.

Tog lite bilder i går också, men har ingen dator hemma för tillfället... så dem kommer upp så fort jag får tag på en.

Nu är det dags för lunch.

Hej så länge!

Känner mig oförskämt glad idag...

Kommentarer
Postat av: Josse

När flyttar du in i nya lägenheten ? :D

2009-10-05 @ 21:25:30
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: isabell

Tack själv stumpan!! Det blev verkligen en superhärlig helg :) Nästa gång kommer du hit hoppas jag. Mosa på nu, go heavy or go home är det som gäller i fortsättningen. Krambanan!

2009-10-05 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0