Hemma!

Då var jag hemma igen, riktigt skönt faktiskt!

Det första jag gjorde var såklart att svida om till träningskläder och pallra mig till gymmet.
Blev 4 axelövningar och 3 triceps, riktigt skönt!
Avslutade med 15min cardio, så mkt folk på gymmet så kunde inte stå kvar längre.
Fler som vill använda "crossarna".

Nu ska jag packa inför konferensresan med jobbet i morrn, sedan blir det soffhäng.

Återkommer med mer detaljerad beskrivning om resan, men det får bli i slutet på veckan. :)

Har varit KANON!! Som ni nog förstått. ;)

På torsdag blir det till att packa och på fredag går flyttlasset.


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin bakgrundsfärg! :) Lite krämig sådär ;P

2009-11-09 @ 20:33:50
URL: http://gracefulmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0