Tidig lördag morgon

Vaknade halv 7 i morse, tog en snabb fika och sedan var det dags för stallet.
Boggi var lite öm i ryggen sedan gårdagens väder, så det blev tömmkörning.
Han var riktigt fin! Så nöjd. :)

Har lite ont i halsen, men jag tänker inte känna efter för mycket.
Snart bär det av till Friskis, och uttagning av spinledare.
Har intervjuat 3 st, och nu ska dom få "cykla upp".

Sedan ska jag ner på stan en sväng, måste försöka hitta något till fredag!
Bolaget ska besökas, för att inhandla en flaska Rosé till kvällen.
Sedan blir det friskis igen, och middag med spinledarna.
Får se om orken finns, då går jag vidare ut på krogen senare.

Men nu ska jag göra mig klar för en timme på spincykeln.
Ska nog styrketräna efter, blir ben isåfall.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: pappsen

Hej på dej,

vad skönt att vara uppe tidigt, jag me var det.

Ha en härlig helg och många PAPPSENKRAMAR.

2009-05-09 @ 16:00:01
Postat av: Hanna Ågren=)

Heeej vännen! Jag saknar dig! kul att följa din blogg! Hoppas vi ses nåt snart! Många kramar!!

2009-05-11 @ 13:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0