Mål

Nytt mål!


Change of plans.. Har valt att ge mig själv mer tid och mer massa, 2012 it is!


Nu har jag satt ribban lite högre och målet är att köra Luciapokalen BF i december 2011.
Kommer bli en spännande och GRYM resa! :D



Mitt mål med min träning är att bli starkare, få synligare muskler och trivas med min kropp.
Jag vill kunna se mina muskler, inte bara veta att dom finns där någonstans.
Jag är helt övertygad om att min självkänsla, kommer bli bättre under resans gång.

Måste även börja tänka på vad jag stoppar i mig, så mitt mål är även att äta bättre mat.
Det innebär även att planera mera, så jag inte måste köpa micro mat pga taskig planering.

Har inte så stort behov av att gå ner i vikt, så vågen kommer jag inte att stirra mig blind på.

Min kropp är mitt redskap, så jag vill forma en kropp som orkar med mitt liv. :)

Mer info om dagsformen kommer...

 

Detta var målet jag satte 2009


Kommentarer
Postat av: Lina

Usch, det där är allt jag INTE vill höra när jag sitter här och svullar tillsammans med mitt tentaplugg... Haha...

2009-05-26 @ 17:40:48
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Så roligt, intressant och inspirerande att läsa dessa målbeskrivningar! Önskar dig stort lycka till.



Kram

Postat av: Bea

Hello i stigan!

Va jag tycker det är skoj med fler tjejer som tävla och satsar på sina kroppa=).



Vad är nästa plan? gogglade på armpass och kom in på din blogg.



Ha det bäst och träna på !



/ Bea

2011-01-17 @ 20:29:06
URL: http://fitnessbea.blogg.se/
Postat av: Martin

Vilken intressant träningsblogg du har. Vore kul om du la till den med de andra träningsbloggarna på http://styrketraningsprogram.weebly.com/traumlningsbloggar.html. Lycka till med träningen även i fortsättningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0