Hittar inte min energi

Jag "tappade bort" den för kanske 2 veckor sedan, och den går inte att finna!
Nu är jag trött på att vara så energi lös..



Känner mig trött, lättirriterad, orkeslös och oinspirerad till det mesta.
Känns jobbigt att träna, rida, städa, laga mat, tvätta kläder m.m..
Jag ser bara hur allt hopar sig, dammråttorna växer i hörnen och tvättkorgen är överfull.
Städhjälp ja tack!
Nä usch! det här är inte alls kul...

Spinpass 11:30, är inte ett dugg peppad.

Jobbar till 17:00, ska sedan jäkta ner på stan, se om jag hittar skor till klänningen som jag ska ha på fredag.
Sedan skynda mig till Rocklunda, LUFF-möte (ledaruppföljare) 18:00, och det lär nog hålla på till 20:00

Skulle behöva ta en promenad och rensa skallen efter det, få se om orken finns.


Ser iaf fram emot festen på fredag, vet bara inte hur jag ska hinna med allt.

 




Kommentarer
Postat av: ÅM

Hoppas det känns bättre snart! Kram

2009-05-12 @ 11:36:47
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: pappsen

Hur står det till med dig, är det halvfemti så kryper på dig?

Du är ju så duktig att finna energi, och bäst är det att få slösa 15 minuter med ren avslappningsövingar utan att tänka på alla måsten för då kommer energitjuvarna och suger ut allt.

Ge dig tid att slappna av så känner du hur energin strålar in i dig och possitiva tankar genomströmmar dig. Därpå finns bara möjligheter och livet ler.

Pappsentankar till dig med mjukiskramar.

2009-05-12 @ 16:07:30
Postat av: hannah

Du är duktig som du är! :) låt dammråttorna samlas på hög! Jag har äntligen sett det fina med dammråttor.. tänk på dom som.. konst! =)

...Å nu har du ju mix meister ;) känns liiite kul? :)



Kraaam!

2009-05-14 @ 00:25:10
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0