Full rulle..

Efter jobbet blev det stallet på en gång, sprang på Tess och Amanda som var på väg ut å rida i stormen.
Blev banan och tömmkörning för mig och Boggi, gick inte alls så bra.
Han var stel och spänd, ville inte riktigt gå fram heller.

Hoppas det går bättre i morrn, då blir det träning för Bettan.
Om inte annat så kanske hon kan komma med lite tips och trix. :)

Sedan var det gärnet hem och svira om för en sushi på stan!
Fy så gott det är, äter det alldeles för sällan....

Och nu sitter jag här hemma, precis torkat tårarna från kvällens Grey's...
Inte bara små krokodiltårar, utan ikväll bölade jag.. blödig som jag är..
Men det är rätt så skönt att gråta ibland.

Nacken känns inte helt hundra, min nya kudde och jag har nog inte kommit riktigt överens än.
Hoppas på en "försoning" så kanske jag sover bättre och blir bättre i nacken.

Nä, nu blir det sängen och en fajt med kudd'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0