En ny ålder

Jaha, då har man blivit ett år äldre, en ny ålder att skriva, uttala och aldrig kommer jag bli en dag äldre..
Nu stannar jag på den här åldern och börjar sätta + efter.. ;)

Hoppas på en toppen kväll! Har hållt ner mina planer för kvällen, då det inte är gratis att arrangera en fest.
Hade tänkt stort!! glamour och lite goodiebags, men planen föll då jag insåg att det skulle bli för dyrt.
Men lite smått och gott blir det i alla fall!

När jag fyller 25 +++++, DÅ slår jag på stort!

Önskar er alla en underbar helg!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mor

Av hjärtat stor grattiskram på din dag!Vi hörs!!!

2009-05-15 @ 10:42:02
Postat av: hannah

GRATTIIIIIS!!!!!!!! Ja må du leva ja må du leva.. ja må du leva uti lyckliga åååår!!!

KRAM KRAMKRAAAAAM!!

2009-05-15 @ 11:27:53
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: ÅM

Grattis grattis! Kram

2009-05-15 @ 20:11:19
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0