Cirkus Maximum

Titta vad som vandrade utanför jobbet idag! Shit vilka magnifika djur! men inte så vackra...
Hade velat se elefanterna, men dom hade nog med än en trådhage som inhängnad.

  

Cirkus Maximum är i stan!

Sist jag så på cirkus var då det kom en till Storuman varje år, kan inte alls varit nå gammal
Gud så mysigt det var. Jag minns "cirkus lukten", popcorn och allt runt omkring.
Skulle haft en liten unge som täckmantel, jag kunde ju inte dyka upp helt själv.
Så ingen cirkus för mig, men det hade varit mysigt.

Körde axlar och bröst idag, riktigt skönt pass!
I morrn blir det rygg innan jobbet, längtar efter att få köra dom nya övningarna igen.

Nu bär det av mot sängen, är så trött!

Kommentarer
Postat av: anna

MEN gå på cirkus!!!!!

När jag bodde på gotland gick vi nästan varje sommar!! det är ju hur kul som helst..=)



kraam

2009-05-07 @ 17:38:42
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0