Reslutat

All denna träning börjar ge reslutat!!!
Fy f*n så skönt! :)

Idag känner jag mig glad!

Ikväll blir det klippning på Boggi, allt ska bort. Efter det lektion i den mån det går på en snöklädd ridbana.

Såhär har min vecka sett ut hittils:

Måndag fm: Rygg

Tisdag fm: Biceps/triceps  
Em: Axlar + mage

Onsdag fm: Ben
Em: Spin Puls

Torsdag fm: Rygg

Träning med Boggi

Såhär kommer den fortsätta:

Fredag: Biceps/triceps + Mage

Lördag: Axlar

Söndag: Spin Medel



Det gå upp och det går ner, idag är en bättre dag.



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill visst också träna! Jag hoppas jag kan sitta ting i Västerås så kan vi träna ihop, jämt! :-)

2009-03-12 @ 15:35:12
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Makkan

Tycker du e jätteduktig älskling! tänk om man orkade göra hälften av vad du gör =)

2009-03-12 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0