Helgen och nu

Efter 76 långa mil så var jag och Lina äntligen hemma!

Fredagen började med en mysig frukost hemma hos ÅM, tack tack!
Skönt att sitta och surra om allt, men klumpen i magen växte sig större och större.
Nervös och orolig...
Sedan träffade vi mormor och morfar en snabb sväng, fick med mig bullar och kakor hem.
Kunde inte bli bättre, som jag längtat efter det!

Klockan närmade sig två, det började bli dags...
Så fin bergavning, men usch så jobbigt.
Det är nog inte förrän nu som det gått in.
Här har jag sprungit runt i min vardag och inte riktigt fattat vad som hänt.
Hon har lämnat ett stort tomrum efter sig, fina Isa.

Jag ville inte alls åka hem, ville bara vara kvar med mina vänner.
Men så går det när man planerar utan att tänka efter.

När vi satt och tittade på alla fina bilder så slog det mig, jag fick ju ett armband när jag fyllde 22.
Måste finnas hemma i Stensele, ska be någon där hemma leta lite.

                                                                                                                                                                              

Efter 3 timmars sömn fredag till lördag så bar det av till Örebro.
Vilken tur att vi hade solglasögon på oss, så mina knallröda ögon fick gömma sig bakom dem.
Stilla som en docka i 15 min, sedan vidare till nästa butik och samma sak där.
Jag stod för Vero Moda och Bik Bok.
Lättförtjänta pengar, och jätte kul!

Försov mig i morse, så det får bli stallet ikväll.
Men träningen blev av istället.

Måndag: Rygg

Tisdag fm: Biceps/Triceps + Mage
Lunch: Spinning Medel
Em: Axlar/Bröst (får se hur jag känner mig)

Onsdag: Ben

Torsdag: Axlar/Bröst + Mage

Fredag: Rygg

Lördag: Biceps/Triceps + Mage

Söndag: Spinning Medel

Blir nog en tömmkörning med Boggi ikväll, för övrigt så var han konon fin igår!
Så skönt att banan är helt fri från snö nu.
Hade en heldag i stallet igår, tack Tess!
Ingela bjöd på våfflor, satt fint i kistan.

Ska förmodligen åka in till ridhuset en dag i veckan ändå, nu när man har en bil med dragkrok! 

Kommentarer
Postat av: M

Du glömde ju skriva att du fått en väska =)

2009-03-30 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0