Fullspäckad vecka

Ikväll ska Boggi till Bettan, hem igen i morrn.
Slutar 19:00, så det blir gärnet till stallet och en sen kväll innan sängen.
I morrn ska han som sagt hämtas hem, blir nog sen kväll då också.

Onsdag, Rocklunda Bistro 19:00 premiärkväll för tidningen Frotté.
Ska dit med jobbet.

Torsdag kommer Lina, efter jobbet åker vi den långa vägen hem till Storuman

Fredag går vi på Isas begravning, gruvar mig..
Sedan åker jag hem igen direkt efter den, kommer bli jobbigt som sjutton.
Men så blir det när man vill så mkt.

Lördag jobb i örebro, sedan äntligen efterlängtad vila på kvällen.

Söndag flyttas förhoppningsvis Boggi till Strömsholm.

Sedan hoppas jag på en mindre stressad v.14.

Träningen blir inte lika intensiv i veckan, men såhär blir det.

Måndag: Rygg

Tisdag: Axlar/Bröst + mage

Onsdag: Ben

Torsdag: Biceps/Triceps + mage

Och detta blir innan jobbet, då kvällarna är fulla med annat.

Är iaf "ridledig" idag, i morrn, onsdag (Vickys dag) och torsdag (Lina).

Ha en trevlig kväll, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Välkommen till hem. Bilen är klar så det är bara att tala med Elin om andra detaljer runt bilen. Kör försiktigt tillbaka till Västerås. Jag är ju inte hemma då ni kommer på natten. Jag är uppe i fjällen med 0 åttorna, hoppas de inte klantar ner sig totalt, men jag undrar.....

Ha det kramisar från pappsen

2009-03-23 @ 23:17:23
Postat av: Josse

att du orkar! :D

2009-03-24 @ 10:24:11
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Josse

Lördagen den 4.e klockan 14 är det tårtkalas. .och du är välkommen! :D .. Jennifer skulle komma även hon :D .. Får vi la se vilka som fler som vill komma! :D

2009-03-24 @ 23:19:18
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0