En kväll i parken

En snabb fika på stan blev, en myskväll i parken som avslutades med en drink på stan.
Tack Tess för ditt initiativ! Behövdes verkligen och var guld värt!



Choklad, jordgubbar och skumpa. Behöver jag säga att det var grymt gott. :)



Och så drinkarna...

Skulle kunnat stanna ute hela natten, men väskan packar inte sig själv.

Så ska ta tag i det nu... 
I morrn bär det av mot sherwoodskogen, med ett nattstopp i sundsvall, sedan vidare på fredag.

Det suger bara att jag INTE KAN MMS-BLOGGA!!! :(
Är ju super bra att använda det när man är on the road.

Tjing så länge

Kommentarer
Postat av: hannah

tack för tipset! så ska jag med fira min semester! Lovelii! :D

2009-06-25 @ 00:17:58
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: tess

tack själv kompis <3 det var så mysigt! Kör försiktigt nu och koppla av ordentligt det är du SÅ värd!

2009-06-25 @ 07:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0