Dagens träning

Direkt efter jobbet svidade jag om och tog de ca 20 stegen in i gymmet, OJ så mycket folk det var! :)

Blev biceps och triceps idag, f*n vad jag vill ha en tränings buddy!
Någon som kan hjälpa mig när det behövs det där lilla extra, så att jag blir helt slut i muskeln!
Får kontakta Efterlyst, eller kanske sätta in en kontaktanons, TB sökes! haha!!

Skivstångs curl 1x10 18.5kg 2x8 20kg
Triceps pushdown 3x16.5kg
Biceps curl i kabel 1x10 18.5kg 2x8 21.5kg
Triceps press ovanför huvudet med rep 2x8 16.5kg 1x10 13.5kg
Biceps curl i maskin 3x8 25kg
Triceps i maskin 3x8 25kg

Ja, det var allt för idag.

Nu blir det stallet och lite mockning samt nattning av hästarna.
Har sådan tur att Therese rider B idag! :)
Skönt med lite avlastning då och då.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0