Dagens träning och massa annat

Idag blev det en skogspromenad i raskt tempo, tillsammans med Lina och Ida.
Myggit som fan!
Men skönt att gå i lite terräng, pulsen stiger som sjutton! ;)

Annars så har degaen spenderats i solen på Stenseles "playa" aka Boxan.
Lite molningt och disigt, vilket resulterade i hemfärd redan 14:30.
Trist, men härligt så länger det varade.. Hade sällskap av fina Maria och Neo.

Helgen somvar har varit one of a kind! Helt underbar, men alldeles för snabbt avklarad.
Jag kommer absolut att bjuda på mer bilder, när jag tar mig tiden att föra över dem.
Filmade även E-Type, så självklart kommer jag att bjuda på det också. :)

Så skönt att bara vara hemma och koppla av, GULD värt att få den här tiden och vara hemma.
Är så tacksam för din hjälp med B Tess!! Och glad för din skull att Buggio är frisk!

1½ veckan kvar av sommaren i Stensele.... suck..

I morrn blir det Gunnarns badplats med ngr fina vänner, ser ut att bli helt ok väder.
Men först träning, endera gymmet eller promenad.
Och en sväng till stallet, måste kika när Lina ska rida Kalle. 

Må så gott, kommer absolut att komma hem till västerås med laddade batterier!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: tess

Det är självklart att jag hjälper dig. Du vet är ju jag som är tacksam som får låna han till allt dressyr som bana till höger och vänster, flänga och fara =D Ja nu håller vi tassarna för han <3 ha det underbart nu. Uppdatering snarast ;) gäller oss båda;) kram

2009-07-02 @ 14:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0