Uppdatering

Är inte så flitig på den fronten för tillfället, jag passar på att göra annat på min semester. :)
Men jag lovar att jag kommer bli bättre!

Bilder från storumandagarna, och semestern kommer upp när jag är hemma i Västerås igen.

Träningen är inte lika intensiv som vanligt, men den finns där.
I morrn blir det en tur med löparskorna.

I dag var det sovmorgon, sedan städning och middag.
Kvällen spenderades hos ML med hela goa gänget, tusen tack för en mysig kväll!
Är fortfarande mätt efter alla godsakerna.

Gunnarn i morrn och ett besök hos Emma.

Nu ska jag lägga näsan i en god bok, innan jag sluter min gröna.

God natt!

Idag skulle det varit din dag, du finns i mina tankar. Älskade moster...

Kommentarer
Postat av: Lina

Hallå, hon heter ju MC!!!

2009-07-07 @ 17:58:04
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Fanny

JAA! fasen också, gammal vana.. ;P

2009-07-07 @ 21:56:39
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0