Solat hela dagen

Har inte orkat göra så mkt mer än legat i solstolen, jag måste ju passa på när tillfället ges.
Jo, jag var ju i och för sig i stallet i morse och red, fy så varmt!
Så det blev bara en lång skrittur, med en armé av flugor och brems på släptåg.

Sedan har det blivit lite inhandling av myggmedel och annat till Boggi.
Tänk vad pengarna kan rulla iväg fort!
Så inge nöjesshopping här inte, bara nödvändiga saker, tråkigt!

Nu sitter jag här hemma, själv och lite uttråkad faktiskt.
Blir en promenad, dusch och sedan soffläge.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Tack för din kommentar.,...den värmde minsann:)



och jag önskar att jag hade chansen att slänga mig i en solstol....så du får äran att göra det åt mig med.



kramar

2009-07-17 @ 18:05:11
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0