Loppis

Idag har jag, Lina och pappa varit på loppis. Först i Grundfors och sedan en tripp till Åskilje.
Inte så mycket att hänga i granen, men nog hittade vi lite "fynd" iaf.
Vi var ju ute rätt så sent, så allt det fina hade säkert gått åt. :)

Åskilje hade iaf bäst utbud.

Det blev en Lergryta för 20kr (romargryta), blir så god mat i en sådan.
Två väskor en för 20kr och en för 10kr.
Ett halsband (18 karatsguld!!!) för 10kr
Två tavlor till köker för 20kr.
Och en vas/flaska för 30kr, ska ha den i köket.

Det blev inte mycket pengar spenderat, men trevliga saker!

I morrn ska vi dra på en auktion, så kaske kommer hem med ngt fint därifrån också.

Jag vet hur jag vill inreda köket hemma, gäller bara att få med M på noterna...
Men han får gilla läget, annars blir det inget! ;)
Hemtrevligt och mysigt ska det bli, gammalt möter nytt. I like it that way!

På tisdag ska jag till gymmet, JAG LÄNGTAR!!!
Känner mig så rastlös, blir nästan lat av att ha tränat så lite som jag gjort dessa två veckor.
Men det blir det ändring på!! Wiihoo!!

Nu luktar det mat i huset, Lina ropar på mig. Dags att dra mitt strå i stacken.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0