Igår och idag

Solen sken så varmt igår, så självklart passade jag på att sola.
Min sista semesterdag, idag är jag ju "bara" ledig då det är helg.
På måndag börjar jag jobba igen.... tre veckor går fort!

Efter allt solande och badande åkte jag till stallet.
Fortfarande en massa flugor och brems, men vi rev av ett pass på banan.
Svettigt värre, och det sved i magen... B skötte sig bra, lite stel men helt ok.
Tess sa att han såg fin ut iaf. :)

Idag blir det nog sol och bad igen, men helt själv.
Åker ut till svärföräldrarna, som vanligt, för inte drar jag till iväg själv på ngt större bad ställe.
Hoppas dom är hemma, då blir jag inte så ensam.

Gårdagens träning blev endast ridpasset, men på måndag drar vardagen igång som den vanligtvis ser ut.
Då är det slut på slappandet!!

Kommentarer
Postat av: josse

Har du ingenting att göra.. så får du alltid ringa och bjuda över dig själv.. Mitt hem är alltid öppet! :D .. Så du vet..

2009-07-18 @ 12:10:02
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0