Formstatus och Dagens träning

Så här kommer den, en dag senare än lovat.
Men då man har semester så är det ok, eller hur? ;)

Stuss: 96cm        (+1cm)
Lår: 54cm                (-1cm)
Midja smal: 71cm  (-1cm)
Midja bred: 83cm (-1cm)
Armar: 29cm           (samma)
Bröst: 85cm             (+1cm)

Så på en månad har det hänt lite iaf, minskat lite där jag blir av med onödigt "sällskap" och även ökat lite.
Båda delarna är önskvärda, då jag är ute efter att bygga muskler så är det ju oundvikligt att öka. ;)



En bild på dagsformen (bortse den lite ledsna torkställningen), nog har det hänt lite mer!
Hade tänkt lägga upp ngr fler bilder, men går skit kasst att ladda upp dem.
Så ni får nöja er med only one...


Dagens träning blev en joggingrunda på ca 60min, tillsammans med Anna.
Fick bara så förbaskat mkt håll, flera gånger om. Ska aldrig mer ut och springa "nyäten".
Blev lite promenad mellan varven pga det, men annars var det en härlig runda. :)

Nu ska jag slänga i mig en prottedrink. Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: josse

ja shit va det börjar synas.. :D .. kul!!

2009-07-03 @ 08:16:05
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: emilia

Hejsan=)



Just nu har jag en FRÅGESTUND på min blogg, så kolla in och ställ massa fråger =)



Puss & Kram<33

2009-07-04 @ 19:46:41
URL: http://emillliaa.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2012-01-12 @ 22:45:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0