Dagens träning

Japp, jag tjatar på om den.. soooom vanligt. ;)

Det blev rygg idag.

Chins med "hjälp" av 22kg (här går det segt)
Hantelrodd på bänk 18kg (ökat)
Latsdrag i kabel 20kg (ökat)'
Hög rodd i maskin 25kg
Ländryggen i lutande bänk.
Rodd i kabel 18kg (ökat)

Sedan blev det en rotationsövning i kabelmaskin, involverar bålen och överkroppen.
Ingen aning om vad den kallas, och kan inte heller förklara hur jag utför den.
Så enklast skulle vara att visa en bild, som jag inte heller har. :P
Men någon gång, hoppas jag att jag kan visa den.
Grymt bra övning iaf!

Nu ska jag börja knåpa ihop hösten spinningpass, är ju bara 3½ vecka kvar!

Ha en toppen kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0