Nytt

Kommer bli lite nytt utseende på bloggen, förhoppningsvis så snart som möjligt.
Kära Josse ska hjälpa mig! tack, tack, tack!

Dagen har passerat som vanligt, jobbade till 17, sedan drog jag vidare till stallet.
Fina B har blivit riden två ggr idag, en sväng med Tess och en sväng med mig ikväll.
Men jag har en hel del att jobba på i galoppen, fy sjutton.

Snart är det helg, jag ska ätnligen ta mig tid att byta gardiner, känner inte för att ha uppe julgardinerna längre,
Men först ska jag jobba mellan 8.30 och 13.30, åka till stallet och rida, så det får nog bli på söndag.

Ska upp och fodra hästarna 06.00 i morrn bitti, så nu ska jag slå igen mina blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0