Äntligen helg

vardagarna har passerat, och nu är det efterlängtad helg.

Detta händer i morgon.

* Morgon i stallet, B får vila.
* Spinningpass på gymmet.
* Carros möhippa

Det sista tar sedan hela resten av dagen och kvällen.
Ska bli jätte kul! Min första möhippa, och snart är det bröllop, bara 2 veckor kvar.

Ikväll är det såklart let´s dance, synd att Maggan inte är med längre.
Tror hon kunde utvecklats mkt, sedan hennes partner är ju en riktig läckerbit.
Men jag håller iaf på Bagge!

M är på hockey, jag sitter hemma alone.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Mor

näe...håller inte med! Jag satsar mina pengar på Morgan...!!! Sedan kan ju du kolla din mejl...;)

Pussokram

2009-01-30 @ 23:07:03
Postat av: Fanny

Mor: ja, sedan gårdagens dans så kan jag nog hålla med. Eller det är en röst på vardera. :)





kram

2009-01-31 @ 11:05:46
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0