Tröttsamt

I böjran på hösten kom jag och syrran (Elin) överens om att byta bil, då hon har kula på sin, vilket inte jag har.
Men det är precis vad jag behöver, för att kunna dra transport.
Då hon ändå ska sälja sin bil, så var ju det en riktigt smart lösning!
Har nu väntat på denna bil rätt så länge, av många olika anledningar.
Nu var den iaf fixad och skulle köras till besiktning, äntligen!

Och va händer då, det som absolut INTE fick hända!!!!
Nån JÄVLA idiot körde in i bilen bakifrån....
Han som fixat bilen och skulle köra den till besiktning blinkade och skulle svänga vänster, bromsade ner och börjar svänga. Bilen bakom smäller rakt in i min blivande pärla! PANG!
Fan fan fan, säger jag bara!

Ska stå kvar på Solberga med Boggi månaden ut (vid ridhuset).
Sedan behöver jag en bil för att kunna köra honom till ridhuset och fortsätta hålla igång och träna, för än är inte marken bar från snö.
Men det ser inte så ljust ut just nu, och inte har jag råd att betala dubbla hyror en månad till, två är alldeles tillräckligt!

Känner mig rätt så låg nu... vill ha choklad... en kram och framförallt en bil med dragkrok!

Vissa människor ska inte ha körkort, inkompetenta karl!


Kommentarer
Postat av: Mor

Åh vad trist...!!!!

Här kommer stora kramar i massor fån oss!!!!

Pusspuss!!

2009-02-12 @ 09:09:38
Postat av: Elin

Kan inte annat än att hålla med...

Gissa om jag blev förbannad å ledsen när pappa berättade... :/

2009-02-13 @ 18:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0