Sen lunch

Sitter och har precis ätit lunch, blev en färdig historia, lasagne. Inte världens godaste, men den gick ner.
Avnjuter nu en bit toblerone, den låg i hyllan och skrek på mig när jag var på Coop, så jag kunde ju inte bara ignorera och låta den ligga kvar.

Träningen igår gick så jävla bra! Fina Boggi, vi kan verkligen få till det ibland.
Och tur är väl det, för det är ju dom tillfällena man "lever" på.

Nu är jag faktiskt väldig avis på en person, Lina, som är hemma precis nu! Jag vill också åka hem, mysa med familjen och träffa alla mina fina vänner.
Saknar er!

Ikväll blir det stallet, träna på samma som igår, ungefär, sedan hem och sova.
Upp i morgon i vanlig ordning och gymmet innan jobbet.
I morse körde jag armar och mage, brände fint i kistan kan jag lova.

Back to work....

Kommentarer
Postat av: Lina

Du får väl åka hem du med. Billigt :-)

2009-02-19 @ 20:46:01
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0