Poff

I am back!

Har som haft lite mycket att göra, som vanligt...
Men nu smiter jag in under arbetstid och skriver ett inlägg på begäran! ;)

Bröllopet i helgen var helt underbart! Så vacker brud! Carro verkligen strålade, bjuder på bilder när jag sitter hemma vi datorn.
Helgen flög iväg, och det var så kul att hänga med Isabell.
Vi han t.o.m en sväng på gymmet i lördags, kul att äntligen få träna med ngn!
Har verkligen saknat våra gympass...

Idag har jag varit effektiv med min träning, gymmet i morse och spinning på lunchen. Riktigt skönt!
Nu är jag verkligen inne i ett stim, det känns i kroppen, men det är en härlig känsla!

Vicky har Boggi ikväll, jag ska sitta i möte med jobbet.
Så work work work all day long, men jag gillar mitt jobb så det gör ingenting!

Onsdag i morrn, tiden rullar på och snart helg igen. Stalljour och kanske en utång på fredag, det visar sig.
Dressyr träning för Bettan i morrn, hoppas hon ser ngt framsteg hos oss.
Bara två veckor kvar, sedan tillbaka till "hem" stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0