Näst sista vardagen

Torsdag idag, sista långa arbetsdagen, i morrn slutar jag nämligen 12:45! :)

Skönt som bara den!
Efter jobbet blir det stallet och är det lika strålande väder som idag, blir det en uteritt.

Ikväll vickar jag på ett spinpass 16:45, så jag jobbar väl till 16:30.
Sedan blir det stallet och dressyr på gamle mannen.

Kanske ska ringa och höra med Tess om hon vill vara moraliskt stöd till mig ikväll.

Funderar på om jag ska ha kvar honom nästa vecka också, då blir det bara en vecka som jag förhoppningsvis kommer att vara billös. Kvaddade pärlan är inne på lagning nu, hoppas den är färdig till v.11.
Men är den det ,så är det ju inte säkert att jag får den än på ett tag. Ngn ska ju ha tid att köra hit den också.

Tricky tricky...

Det blev ett gympass i går efter stallet, så enligt schemat så blir det vilodag på lördag istället för träning.
Tror jag ska ta mig en sväng på stan, det var riktigt länge sedan som jag tog mig den tiden.
Men det är ju alltid trevligare om man har ngn att traska runt med, käka lite glass på Italian Bar.
Dom gör egen italiensk glass, godast i stan vill jag lova!

Jag känner mig så duktig nuförtiden, häligt att vara JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0