Kvällens bestyr

Vicky tog hand om Boggi idag, så jag har haft en stalledig kväll. Men alltid finns det en massa att göra, så inte blev det nå slappa i soffan.
Städat badrummet, tvättat sänkläder och kläder.
Vikt tvätt och städat lite allmänt, tog mig iaf tid att se på Top Model.

Har haft ännu en bra dag på jobbet, många skratt och nya lärdommar.
Nya möten och alltid lika trevliga möten!

Helgen hos mamma, eller kvällen och morgonen, var mysig som vanligt.
God mat och underbart sällskap.

Nu är jag peppad igen, så nu kör jag så det ryker.
Har averkat armar/mage och ben denna veckan, i morrn blir det axlar och mage.
Det märks att jag tappat mkt, men skam den som ger sig.
Önskar bara att jag hade ngn som kunde peppa mig lite, en Isabell nr 2!
Och ingen av mina vänner vill köra i gymmet, så det är bara till att peppa mig själv.

Sängen nästa, så jag orkar upp och köra ett pass i morrn bitti.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag vill också ha en pepp kompis.. Jag kanske måste flytta ner till västerås för att få en ;-)

2009-02-11 @ 22:17:33
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0