Hopptränat

Shit så kul det var! Han är en pärla min Boggi.
Fick ett par ridbyxor av Bettan, ska bara laga dem innan jag kan använda dem.

Snart är det helg, igen, den kommer spenderas hos mammsen. Iaf lördag kväll och halva söndan, hon fyller nämligen år! Ska bli kul att åka iväg en sväng, se ngt annat än Västerås.
Och så var det länge sedan jag träffade mamma och reidar, så det är på tiden!

Arbetsplatsmöte i morrn, hela dagen. Slutar 16, så kommer hem tidigare än vanlig från stallet i morrn kväll.
Inte varje dag det händer.

Det var en liten uppdatering, nu ska jag skutta isäng.
Blir gymmet i morrn innan jobbet, nu ska jag banne mig skärpa till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0