Fredag, helg, jobb

Då var det fredag, änligen helg, men en annan jobbar i morrn.

Har besök av Tyra ikväll, söta lilla voffisen. Hon ska t.o.m sova över här, lämnar henne hos Vicky i morrn innan jobbet.
Såhär ser min dag ut.

- Jobba till 13:30
- Spinningpass 14:30
- Åka till mamma och fira henne, vill gärna hinna dit innan middan.

Lite tajt schema, tur jag fick hjälp med Boggi, annars hade det inte gått så bra.
Lina ska väl också hinna få sig en massage, som hon pikat om ngr gånger.

Nu ska jag ur och rasta vovven.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ah, härligt. Skönt med massage, det ser jag framemot!

2009-02-06 @ 22:50:33
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0