Trevligt besök

Gjode bort lite träning i morse innan jobbet, men fy så tungt!
Körde rygg och biceps.
Mornar är inte min kopp te, inte nu längre iaf.. för ett år sedan gick det kanon, men inte nu.
Segnar ihop på en gång.. och har ingen "power" i kroppen.
Föredrar gymmet på eftermiddan..
Men promenader på morgonen, det gillar jag! Förutsatt att ja kommer upp... ;)

Hade tänkt köra det jag inte han i morse, efter jobbet, men blev bara stallet.
Kallt, hårt i marken och jäkligt.. ridhus ja tack!
Skritta 40min, det är ingen hit vill jag lova.

Sedan var det raka vägen hem till besöket som stod i trappen och väntade.
Söta, rara Josse! :)
Tack för en trevlig kväll, nu är det min tur att komma och göra husesyn.
Skitsnack, skratt och sånt som hör till.

Insåg även idag att balkongen är på plats! :)
Den blev riktigt stor, vilket gillas väldigt mkt.

Nu blir det sängen.. ska försöka ta mig upp för en promenad i morrn.

Ont i magen har ja också, blev lite för mkt pepparkakor... :(
SKA inte ha ngr hemma, för jag kan inte låta bli då.

Natti natti, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0