Snart 2010



Nyårsafton förra året

Passar på att skriva några rader nu när jag har lunch..

Morgondagen har iaf löst sig, hänger med Josse till Markus och massor av hans vänner.
Så det blir helt klart en trevlig kväll.
Börjar med middag och fortsätter sedan med fest, som sig bör en nyårsafton.

Sälen hade iaf inte varit helt fel heller.. ;)

Täningen har varit vilande en hel vecka nu, men det har behövts.
Inte alls varit sugen på att åka ner då jag varit ledig.
Men efter dom här 4 kommande lediga dagarna, så är jag på banan igen.
Mot mina nya mål och med en sjujäkla drivkraft! :D

Gårdagen innebar jobb och kvällen avslutades med mys i soffan och en PIZZA!! hör och häpna :P
Men det var gott! Trevligt sällskap är ju heller aldrig helt fel..

Har fått nyårsblåsan på posten, skulle hämta ut den igår, men kunde inte hämta ut den förrän idag.
Varför får man ett avi då? Illa...
Men den som väntar på något gott! Nu hoppas jag bara den passar, för jag har ingen plan B...

Äta bör man, annars dör man.. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0