Snabbis

Är hemma och vänder i princip i dörren..
SKa byta om och sedan ut i kylan och motionera hästen.
Inte så peppad, då jag vet att mina fötter kommer bli isbitar igen.
Men det är bara å bita ihop!

Sedan hem för lite käk och soffhäng.. med andra ord händer inget ikväll.
Vill se filmen Dagboken, men tror det är omöjligt att hyra den.
Så det får väl bli ngn annan, nyare film.

Körde BEN idag, fy bubblan vilket tryck jag fick!!
Kändes som jag hade två stockar till ben, och jag kunde faktiskt inte köra allt som jag planerat.
Blev helt stum i spirorna!!! Det är en jäkla tur att det finns hiss upp till lägenheten.
10 trappor på det här, då hade jag behövt bärhjälp sista 7.. :P

Nä, lite mellis sedan bär det av igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0