John blund

Han kom tidigt på besök ikväll, sitter här och gnuggar ögonen febrilt..
Nu är det bara sängen som kan råda bot på detta..
Såå skönt!

Körde axlar/triceps idag.. men känner av min högra axel nu, som jag haft så mkt problem med förut.
Redigt ont efter en vända av att mocka boxen i stallet.. inte bra!!
Och det märks av på styrkan också.
Biter ihop, ändrar ngr övningar och hoppas det hjälper :)

I morrn blir det julklappshandling.
Ska köpa 3st, och byta 1.. de resterande tar jag efter jul, då det är till mina kära hemma i norr!
Som jag ändå inte kommer fira jul med... :(

Nä, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Petra

Har själv haft en öm axel av både en inflammation och sträckning. Tummen ned för onda axlar.



Hoppas axeln din blir snäll mot dig snart!

2009-12-22 @ 16:36:23
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0