Dan, före dan, före dopparedan

Då har jag lyckats beta av julklappsköpen lite..
Eller, lyckades bara köpa till en idag, men kom hem med 3 kassar. ;)
Kunde inte motstå att ge mig själv lite julklappar, det har jag faktiskt förtjänat!

När jag kom till stallet idag, har underbara Ingela & Tommy lämnat en påse med julklappar till mig och Boggi.
Dom är ju bara för underabara!!

B fick såklart en stor påse med morötter.
Jag fick en flaska skumpa, choklad och ullstrumpor! Nu kommer jag aldrig mer att frysa om fötterna i stallet.
Springa runt i bomullssrumpor är ingen hit, och inte dubbla heller för den delen.
Tjocksockar rymms inte i skorna, så ullisarna kommer bli KANON!!

Passade på att ta ut en timmes friskvård idag på jobbet, körde då igenom rygg och biceps.
Tungt nå JÄVULSKT!! Men bra kontakt :D
Är nog Kre-Alkalynet som gör sig hörd i min kropp..
Får ett helt annat tryck i muskeln nu än innan jag käkad det!

Efter jobbet i morrn blir det sista köpen ute på Hälla, det jag skulle ha fanns inte inne i stan.

Sedan lämnar jag av några paket på Erikslund, och säger God Jul till Makkan och hans föräldrar.

Därefter bara mysa och slappa inför den kommande julaftonen..

Nu har jag en del att göra innan sängen, klappar att slå in och lite annat fix.
Kommer bli en sen kväll med andra ord.. :(

Men säger iaf Godnatt och vi hörs i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0