Trött!!

Oh no... snacka om stressig morgon!
Skulle börja jobba 6:45, öppna 7:00... ja, vad tror ni Fanny gör?!
Vaknar 6:45, PANIIIIIK!! Snörde ner matlådan, träningskläder och annat tjaffs i väskan.
På med en tische och ett par jeans, knut i håret.. (ingen borste idag inte) och gärnet ut i bilen.
Var på jobbet på 10min.. PHU!

Så jag öppnade kl 7, som jag ska. Men fy vilket uppvaknande!
Det jag inte förstår är, VARFÖR ÄR JAG SÅ TRÖTT?! hela tiden!
Det finns inte en milimeter i min kropp, som känner för att kliva upp när klockan ringer.
Jag får väl gå isäng mellan 9 och 10, men då har jag ju knappt hunnit komma hem.

Hoppas ni hade en bättre start på dagen, nu måste jag hälla i mig lite kaffe.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Ted

Det var mig en tidig morgon för dig.. själv vaknade jag 12.48 av att en polare ringde och väckte mig. Axeln är riktigt trasig som det verkar just nu, men hoppas få bukt på den i höst... förstör massa träning. Såg att du gjort bra framsteg på armar och bröst.. kul :D

2009-08-14 @ 13:31:36
URL: http://metrobloggen.se/tedahlenius
Postat av: Anonym

fiin blogg :)

2009-08-14 @ 17:05:58
URL: http://kaajsastiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0