Segt som sirap!!

Så kan jag beskriva gårdagens pass... FYYYY!! Jag var riktigt dålig, gnällig och seg..
Inte ett dugg motiverad för att göra något i dag efter jobbet.
Tror jag nöjer mig med att åka till stallet, studsa över ngr hinder med pärlan och sedan hem till soffan.
Film i kväll, och kanske ngt gott att smaska på.. :)

Tagga till för morgondagen, ut och galoppa med Tess ohc Buggio.
Sedan ska ryggmusklerna få göra sitt den här veckan, hoppas det går bättre i morrn!
Undra om det är ngn förkylning som ligger och spökar i kroppen.
Kurera och sova, det är den bästa medicinen.

Hinner jag så åker jag förbi Jaana och hämtar spegeln som jag ska köpa av henne, sååå fin!
Kanske blir en tur på marknan med Josse också, och allt händer i morrn.
Nu blev det stressigt... :P

Vad ska ni hitta på för skoj i helgen?


Kommentarer
Postat av: Marita

Skall vara barnvakt åt gullungarna på lördag.Söndag behöver jag vila upp mig efter lördagen.Trevlig Helg

2009-08-28 @ 16:23:44
Postat av: Kickan

spegeln är apsnygg!! Har en likadan fast en silver :)

2009-08-28 @ 16:25:02
URL: http://kiks.blogg.se/
Postat av: Mor

Lördag=ledig från SSH men antagligen jobb i trägår´n.... eller en tur till Plantagen...eller.. Ja det finns hur mycket som helst man kan hitta på. Söndan jobbar jag extra på övertid....Goa pengar!!



Kanonfin spegel!!!



Pussokram

2009-08-28 @ 16:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0